03.11.2015, 11:17

GfK udoskonala rozwiązania z zakresu Customer Experience, służące do monitorowania i zarządzania doświadczeniami klientów w czasie rzeczywistym

Iwona Szewczak
Team Manager, Regional BaCE Product Manager CEE&META
GfK Polonia
tel.:+48 22 43 41 522
mobile:+48 505 196 269
Maciej Siejewicz
Marketing & Communications Manager
GfK
tel.:+48 22 43 41 239
mobile:+48 500 100 500

Warszawa, 3 listopada 2015 r. – Instytut GfK wprowadził innowacje w narzędziu GfK Echo, rozwiązaniu badawczym umożliwiającym zarządzanie doświadczeniami klientów. Rozbudowana wersja GfK Echo daje obecnie możliwość wykonania analizy predykcyjnej na podstawie analizy danych wstecz oraz zapewnia bieżący wgląd w różne typy danych, także dane pozabadawcze.

Iwona Szewczak, Regional Product Manager GfK: - W GfK jesteśmy przekonani, że każdy kontakt z klientem może mieć wymierny wpływ na wyniki biznesowe. Sukces w codziennej działalności zależy od umiejętności oceny jakości obsługi klienta dziejącej się w każdym momencie, na każdym szczeblu organizacji. Oraz możliwości szybkiego reagowania na zmiany w jej obrębie.

GfK Echo to platforma monitorująca doświadczenia w punkcie sprzedażowym lub usługowym, wspomagająca obsługę klientów i reakcje na zdarzenia krytyczne. Szybka reakcja na problemy, ale także obserwacja wyróżniających się kontaktów pozwala budować relacje z klientem oparte na dwustronnej wymianie i wzmacnianiu więzi.

Zmodernizowana platforma GfK Echo integruje ustrukturalizowane
i nieustrukturalizowane informacje zwrotne płynące od klientów oraz inne dane istotne z punktu widzenia bieżącej działalności biznesowej, a proces modelowania predykcyjnego określa, które działania realnie wpływają na wzrost sprzedaży.
Klienci wykorzystujący GfK Echo mają dostęp do cennych insightów konsumenckich w czasie rzeczywistym.

Nowe możliwości GfK Echo:

  • Bardziej elastyczna platforma, lepiej odzwierciedlająca strukturę organizacyjną działów sprzedaży i obsługi klienta.
  • Zarządzanie powiadomieniami od klientów za pomocą aplikacji mobilnej.
  • Efektywniejsze kosztowo podejście w porównaniu z tradycyjnymi metodami badania satysfakcji klientów.
  • Wskazania działań przynoszących bezpośredni zysk w działalności biznesowej.


GfK Echo oferowane jest w ponad 100 krajach.

GfK

GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 11 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.

Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o najważniejszych dla nich ludziach: ich klientach.