29.06.2016, 12:14

Sprzedaż w kanałach tradycyjnych vs. online na rynku technicznych dóbr konsumpcyjnych w Europie

Warszawa, 29 czerwca 2016 r. – Który z europejskich rynków ma największy potencjał sprzedaży online produktów z tej kategorii? Poniższa infografika prezentuje najnowsze dane z panelu GfK Point of Sales Tracking – zarówno online, jaki i offline.

Infografika.png

Informacje o badaniu
Badanie GfK Point of Sales Tracking przeprowadzone w okresie styczeń-grudzień 2015 (jeśli nie wskazano inaczej). Uwzględniono 18 krajów oraz wartość sprzedaży wyrażoną w %.

Więcej informacji na temat analiz Future of Retail.

GfK

GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 11 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.

Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o ch klientach.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.gfk.com lub na koncie GfK na Twitterze: www.twitter.com/gfk

 
rozmiar: 308.1 KB, typ:
dodano: 29 czerwca 2016
rozmiar: 341.3 KB, typ:
dodano: 29 czerwca 2016
rozmiar: 216 KB, typ:
dodano: 29 czerwca 2016
rozmiar: 296.9 KB, typ:
dodano: 29 czerwca 2016