07.09.2017, 14:07

Najważniejsze trendy w segmencie finansów osobistych

Webinar GfK: "Nowy model usług finansowych. Najważniejsze trendy w segmencie finansów osobistych"

Czwartek, 21 września, godz. 10.
Prelegent: Simon Pulman-Jones, Global Director Market Opportunities and Innovations, GfK
Czas trwania: ok. 45 min.
Udział w webinarze jest bezpłatny i dostępny dla wszystkich zainteresowanych osób.
Będzie prowadzony w jęz. angielskim.

REJESTRACJA

Branża usług finansowych nigdy wcześniej nie stała w obliczu tak istotnego przełomu i nowych perspektyw biznesowych. Firmy powstałe wokół nowej technologicznej zmiany wykorzystują jej potencjał, aby, wraz ze zmieniającymi się zachowaniami konsumentów, pozbawiać tradycyjnych graczy sektora bankowości i ubezpieczeń, znaczącej części biznesu.

Poznanie i zrozumienie trendów konsumenckich, które są motorem tych zmian, jest decydujące dla osób, szczególnie działających na polu marketingu, odgrywających istotną rolę w rozwoju branży.

Współpraca z licznymi podmiotami umożliwiła GfK wypracowanie obrazu globalnego sektora usług finansowych. Zapraszamy na spotkanie, na którym przedstawimy najnowsze trendy i zjawiska w zakresie zachowań konsumenckich oraz ich znaczenie w kontekście prowadzonej przez Państwa działalności.

Podczas spotkania odpowiemy na kilka istotnych pytań:

  • Dokąd zmierza branża usług finansowych i którzy gracze odniosą sukces?
  • Jak wygląda nowy model usług finansowych?
  • Jak badania konsumenckie mogą pomóc wskazać, gdzie i jak odnieść sukces?
  • Jakie są przykłady skutecznych innowacji w sektorze usług finansowych?

GfK

GfK to jedna z największych firm badawczych na świecie, zatrudniająca ponad 11 000 ekspertów, którzy codziennie starają się odkryć nowy sposób patrzenia na to, jak żyją, myślą i kupują ludzie na ponad 100 rynkach.

Instytut GfK nieustannie wprowadza do swoich badań innowacje, stosuje zaawansowane technologie oraz precyzyjne metodologie, aby zapewnić swoim partnerom biznesowym jak najlepszą wiedzę o najważniejszych dla nich ludziach: ich klientach.

Więcej informacji znaleźć można na stronie www.gfk.com lub na koncie GfK na Twitterze: www.twitter.com/gfk_group