news

GfK Polonia

Instytut GfK wprowadza do oferty nową metodologię zarządzania doświadczeniami konsumentów

Warszawa w pierwszej 50 światowego rankingu miast Anholt-GfK City Brand Index 2013, Paryż zepchnięty przez Londyn i Sydney na 3 pozycję
GfK Polonia

Warszawa w pierwszej 50 światowego rankingu miast Anholt-GfK City Brand Index 2013, Paryż zepchnięty przez Londyn i Sydney na 3 pozycję

GfK Polonia

Instytut GfK Polonia wprowadza na rynek polski Media Efficiency Panel (MEP) – pomiar łączący konsumpcję mediów z zakupami produktów FMCG

GfK Polonia

Instytut GfK Polonia wprowadza do oferty kolejne rozwiązania badawcze w zakresie Digital Market Intelligence (DMI)

Pogłębiający się kryzys w wydatkach Polaków
GfK Polonia

Pogłębiający się kryzys w wydatkach Polaków

Instytut GfK wprowadza Experience Effects – rozwiązanie określające skuteczność oraz wpływ punktów styku z marką (experience points) na konsumentów
GfK Polonia

Instytut GfK wprowadza Experience Effects – rozwiązanie określające skuteczność oraz wpływ punktów styku z marką (experience points) na konsumentów

Ocena możliwości terapeutycznych w leczeniu SM
GfK Polonia

Ocena możliwości terapeutycznych w leczeniu SM

Wysokie oceny warszawskich centrów handlowych.  Klienci spędzają w nich coraz więcej czasu
GfK Polonia

Wysokie oceny warszawskich centrów handlowych. Klienci spędzają w nich coraz więcej czasu

Niedziela dniem świętszym na wsi
GfK Polonia

Niedziela dniem świętszym na wsi

Kryzys w wydatkach Polaków trwa. Wielkanoc nieco poprawiła wskaźniki
GfK Polonia

Kryzys w wydatkach Polaków trwa. Wielkanoc nieco poprawiła wskaźniki

GfK Polonia

Ponad połowa Polaków mieszkających w miastach zagrożona hałasem

GfK Polonia

Powoli wyrównuje się dysproporcja w podziale obowiązków w polskim domu, jednak nadal codzienne prace domowe w większym stopniu obarczają Polki niż Polaków