news

teaser.jpg
GfK Polonia

Otwórz publikację Instytut GfK wprowadza Experience Effects – rozwiązanie określające skuteczność oraz wpływ punktów styku z marką (experience points) na konsumentów

teaser.jpg
GfK Polonia

Otwórz publikację Ocena możliwości terapeutycznych w leczeniu SM

teaser.jpg
GfK Polonia

Otwórz publikację Wysokie oceny warszawskich centrów handlowych. Klienci spędzają w nich coraz więcej czasu

teaser.jpg
GfK Polonia

Niedziela dniem świętszym na wsi

Otwórz publikację Niedziela dniem świętszym na wsi

teaser.jpg
GfK Polonia

Otwórz publikację Kryzys w wydatkach Polaków trwa. Wielkanoc nieco poprawiła wskaźniki

GfK Polonia

Otwórz publikację Ponad połowa Polaków mieszkających w miastach zagrożona hałasem

GfK Polonia

Otwórz publikację Powoli wyrównuje się dysproporcja w podziale obowiązków w polskim domu, jednak nadal codzienne prace domowe w większym stopniu obarczają Polki niż Polaków

teaser.png
GfK Polonia

Otwórz publikację Telewizyjne programy kulinarne ważnym kanałem w komunikacji marketingowej marek

GfK Polonia

Otwórz publikację Instytut GfK Polonia rozwija Panel Gospodarstw Domowych

GfK Polonia

Otwórz publikację Niemal połowa nowoczesnego handlu odzieżą i obuwiem w Warszawie odbywa się za pośrednictwem pięciu największych galerii handlowych

teaser.jpg
GfK Polonia

Otwórz publikację Polacy nadal rzadko korzystają z ofert e–sklepów spożywczych